Opłata dodatkowa
Za brak opłaty w czasie kontroli na terenie Strefy Płatnego Parkowania otrzymuje się WEZWANIE DO WNIESIENIA OPŁATY DODATKOWEJ.
W związku z powyższym:
- Ustala się opłatę dodatkową za nieuiszczenie opłaty za postój w SPP w wysokości 200,00 zł, z zastrzeżeniem ust. 3 niniejszej treści.
- Opłatę dodatkową należy wpłacać przelewem na wskazane w wezwaniu konto bankowe w terminie 14 dni od dnia wystawienia wezwania.
- Ustala się opłatę dodatkową za nieuiszczenie opłaty za postój w SPP po upływie czasu określonego na bilecie lub po upływie czasu opłaconego telefonem komórkowym, w przypadku wniesienia opłaty dodatkowej w ciągu 7 dni od daty wystawienia wezwania, w wysokości 100,00 zł, ale po przekroczeniu wskazanego terminy obowiązuje ust. 1 i 2 niniejszego wezwania.
- Za datę wniesienia opłaty dodatkowej uważa się datę wpływu wpłaty na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Mostów.
UWAGA!!!
Każde wezwanie ma indywidualny numer konta na które należy dokonywać wpłat z podaniem numerów rejestracyjnych pojazdu wraz z numerem wystawionego wezwania.
Parkujący pojazd, kwestionujący zasadność wystawienia wezwania do uiszczenia opłaty dodatkowej może wnieść pisemną reklamację do Zarządu Drogi i Mostów w terminie 7 dni od daty wystawienia wezwania. O wyniku jej rozpatrzenia, reklamujący powiadamiany jest pisemnie lub telefonicznie. Uznanie reklamacji zwalnia z obowiązku uiszczenia opłaty dodatkowej.
Wniosek składa się pisemnie na odpowiednim druku dostępnym na stronie zarządzającego SPP:
1) za pośrednictwem portalu doręczeń elektronicznych;
2) pocztą na adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, Wydział Parkowania, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, Tel. 81 466 57 66, e-mail: drogi@zdm.lublin.eu
3) osobiście w Kancelarii Ogólnej Zarządu Dróg i Mostów w Lublinie;
4) w Biurze SPP; w godzinach funkcjonowania SPP (podstrefa A, B i C – ul. Wschodnia 6,
podstrefa C – ul. Lubartowska 72a).
5) za pomocą telefaksu na numer 81 466 57 01.
Wniosek powinien zawierać:
1) imię i nazwisko oraz adres pocztowy;
2) nr rejestracyjny pojazdu;
3) numer wezwania;
4) uzasadnienie poparte stosownymi dokumentami.
Wnioski niezawierające danych określonych w ust. 4 pozostaną bez rozpatrzenia
Wnioski o wszczęcie procedury wyjaśniającej są rozpatrywane według kolejności wpływu, w terminie nieprzekraczającym 30 dni.
O wyniku rozpatrzenia wniosku wnioskodawca zostaje powiadomiony pisemnie.
Pliki do pobrania